Răspunsuri

2014-05-14T17:02:52+03:00
Se refera la cuvantul pe care il determina
ex:adjectivul determina un substantiv

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:05:29+03:00
Păi se referă la o parte de vorbire care este determinată de o altă parte de vorbire. De ex: Fiecare copil a mers la spectacol. Pron. neh. "fiecare" determină substantivul "copil" şi se transformă în adj. pron neh. Dacă ar fi : Fiecare a mers la şcoală nu ar determina nimic şi ar fi doar pron. neh.
3 5 3