Zicetimi si mie propoziti cu ortogramele odata/o data intruna/intr-una deloc/ de loc deoparte/de o parte altfel/alt fel demult/ de mult

2
Odata, demult, oamenii credeau in zei. O data a fost invins, a doua oara a castigat. Nu stim deloc raspunsul. Esti de loc din Moldova. mai lasat deoparte de parca nu ma cunosteai. De o parte era raul Prut, de alta Siretul. Am incercat sa fiu altfel, degeaba ! In alt fel era la seviciu, in alt fel in familie. Demult , demult multi credeau in magie. De mult, din copilarie, am amintiri drumoase ! Rog confirma ! prof V.R.
Multumesc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T16:53:35+03:00

Odata ca niciodata s-a intamplat

Am mers o data la munte si de doua ori la mare

Ma sacaie intruna

Intr-una am pus merele

Nu-mi place deloc situatia

De loc este din Cluj

Stai deoparte de aceasta situatie

De o parte se afla Cristi

De altfel nu s-a schimbat nimic

alt fel de inghetata nu-mi place

Demult ,am fost la bunici

De mult timp nu te-am mai vazut

13 3 13
MS MULT
cu placere
mai am o intrebare uitate si la aia plizz
2014-05-14T16:54:57+03:00
A fost odata ca niciodata.
O data am cazut cu bicicicleta.
Invata intruna.
Vom merge la spectacol intr-una din zilele astea.
Nu-mi place deloc sportul.
Astazi am invatat complementul circumstantial de loc.
Stai deoparte !
Este legat de o parte si de alta a stalpului.
Vom face altfel lucrurile.
Vreau alt fel de mancare.
Tare demult si-a facut temele.
De mult timp mi-am dorit asta.