lungimea = 280 ; latimea = 200. pe marginea terenului dreptunghiular se lasa de jur-imprejur o fasie cu latimea de 15 m. Calculati perimetrul terenului ramas pentru cultivat. Desenati.

2
iesiti unu ca sa pot scrie!!!!!!!!

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-14T16:40:30+03:00
P=2(L+l)
P=2(280+200)
P=2ori480
P=960m
960m-15m=945m au ramas pentru cultivat
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:18:15+03:00
P   200 * 2 + 280 * 2 = 960m
     (fasia de 15 m se lasa de jur imprejur, 4 laturi
     200 * 2 = 400 m  latimea     400 - 15 * 2 = 370 m
     280 * 2 = 560 m lungimea    560 - 15 * 2 = 530 m 
     370 + 530 = 900 m perimetrul terenului pt. cultivat.  
1 5 1