Unui prieten îi place de o fata de 10 ani,iar el are 11.El i-a mai spus ca o place ,dar ea ia spus ca sentimentul a fost reciproc acum un an.Aşa că l-a respins.Dar asta s-a întâmplat acum un an.Credeti că îi va spune același lucru?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T16:14:41+03:00
Depinde,poate ii place de el ,dar nu se simte  pregatita sa aiba un prieten...sau poate accepta...sau s-ar putea sa nu ii mai placa de el
1 5 1
2014-05-14T16:14:45+03:00
Credca da dar nuti pot spune precis
Oricum e o fată de treaba
Faptul e ca el ar trebui sa ii spuna ca ii place de ea si sa se comporte frumos,indiferent de raspuns
Da
Intrebarea e...sigur preitenului tau ii place de acea fata? :)))
Da