1.Completati enunturile de mai jos, conform indicatiilor din paranteze.
a. Alin alearga............ca Mirela. (repede, comparativ de superioritate)
b.Mirela fuge................(departe,superlativ relativ de inferioritate)
c.Alin se agita.....ca Mirela.(mult,comparativ de egalitate)
d.Mirela se afla.........de cainele furios.(aproape,superlativ absolut)
e.Cateii latra........(tare,pozitiv)
f.Mirela a reactionat...........(bine,superlativ relativ de superioritate)
Urgenttt :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T16:14:47+03:00


mai repede

cel mai putin departe

la fel de mult

foarte aproape

tare

cel mai bine


2 5 2
2014-05-14T16:15:08+03:00
1.mai repede
2.cel mai putin departe
3.la fel de mult
4.foarte aproape
5.tare
6.cel mai bine