Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-14T16:01:38+03:00
Din cei 17 copii ...12 copii doar au cantat ,iar 5 au recitat poezii ,din acesti 5 copii doi au cantat si au recitat si poezii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T16:01:46+03:00
Pe scena s-au urcat 17 copii.
 Dintre ei 14 au cantat in cor, dar 2 dintre ei impreuna si alti 3 au zis si recitat(3 care nu au cantat in cor, doar au stat pe scena)
1 5 1