cauta pe google cred ca iti da
nu imi da pe google poti sa mi scri rezolvarea
nr de moli din 1300g zinc: se calceleaza asa 1300g.....6,023ori 10 la puterea 23....rezulta un mol. si orice nr de masa ai avea folosesti aceeasi formula iar rezultatul este un mol
Madutzamadalina, ceea ce ai zis tu e numarul de molecule.
eu asa am invatat la nr de moli nu molecule ce zici tuok???

Răspunsuri

2014-01-23T18:46:11+02:00
Eu numarul de moli il aflu de pe reactie. Ai putea sa-ti rogi profesorul sa-ti explice.
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T18:54:22+02:00
Numarul de moli = masa/ masa molara
masa = 1300 g Zn
masa molara a Zn = 65
numarul de moli = \frac{1300}{65} = 20 moli
3 5 3