Alcătuiețte enunțuri în care să folosești următoarele grupuri (Substantiv + Adjectiv)

”chipuri voioase”
...........................................................
”miresme îmbietoare”
...........................................................
”idee strașnică”
...........................................................
”șovăială prefăcută”

Ajutați-mă,plzz.


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T15:55:26+03:00
Ei au niste chipuri voioase.
Florile au miresme imbietoare.
A avut o iedee strasnica.

Ms,ms,ms :)
Chipurile voluminoase ale copiilor au inveselit orasul Florile din gradina au raspandit miresme imbietoare. Mihai a avut o idee strasnica.
2014-05-14T16:06:26+03:00
Baiatul mare merge afara.

lasă,nu-i nik
In marea bezna se auzea o sovaiala prefacuta.
De dupa cortina se auzea o sovaiala prefacuta
ms =)
cu drag