Răspunsuri

2014-05-14T15:47:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Sentimentele transmise in mod direct
-Eul liric
-Marcile eului liric:verbele si pronumele la persoana aIIa si I
-Lipsesc personajele
-Spatiul si timpul sunt vagi
-Figurile de stil
-Imagini auditive si vizuale
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T15:50:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prezenta eului liric, a imaginilor artistice si a figurilor de stil.Modul predominant de expunere este descrierea sau monologul liric.
Definitie: Genul liric cuprinde operele literare care prezinta in mod direc sentimentele.
Marci lexico-gramaticale ale eului liric:verbe, pronume si adjective pronominale de persoana I sau a II-a; cuvinte in vocativ; verbe la imperativ; interjectii;exclamatii; interogatii retorice.
-Sunt transmise in mod direct ganduri ,idei si sentimente; sunt prezente figuri de stil si imagini artistice,apare eul lirc
Eu asta am in caietul de meditatii. Daca tu ai altceva problema ta.
Nu ,chiar este buna ..nu mi-am mai gasit caietul si de aia ...dar in fine...multumesc
Eu iti ziceam ca mai e ceva in plus,chiar nu trebuie sa te superi