Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T15:42:09+03:00
Maria merge la scoala.
Mancam foarte mult noi.
Stiu cartea aceea.
Dumneavoastra sunteti mama ei?
22 3 22
Noi sa fie subiect\
Pai e subiect:cine mananca mult?Noi.
abia acum am citit.
2014-05-14T15:43:00+03:00
Maria este colega mea.
Se vorbeste despre noi.
Cartea este interesanta
Nu va cunosc pe dumneavoastra.
19 4 19
Cuvantul noi sa vie subiect.
Am uitat sal citesc.
Acum ca am citito am intelet.