Răspunsuri

2014-05-14T15:33:16+03:00
O compunere unde relatezi fapte intamplate descriptive , adica este o compunere in care descrii un anume obiect 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T15:34:05+03:00
Compunerea descriptiva este compunerea in care descrii ceva( un peisaj, o persoana, etc) folosind figuri de stil: metafore comparatii, epitete. (exemplu: era un baiat frumos. avea ochi caprui, par brunet, un nas lung...)
Multumesc pentru raspuns !
n-ai pentru ce!
Raspunsul tau mi se pare cel mai bun.
multumesc:**