Răspunsuri

2014-05-14T15:30:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Si in acel moment de tacere, el cioc-cioc la usa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T15:41:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.       Hodoronc – tronc, ai venit şi tu !
2.       Iacătă, în sfârşit ai sosit !
3.       Hei-rup ! hei-rup ! Pune-ţi umărul la treabă !
4.       Se aude cip – cirip la geam !
5.       Haida - de, ca nu te cred !