Răspunsuri

2014-01-23T18:39:44+02:00
Nu ştiu contextul, dar presupun că face referire la procesul de romanizare a dacilor, care a dus la formarea unui popor nou, cu noi obiceiuri şi cu o limbă nouă, toate puternic influenţate de romani şi de limba latină.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T18:41:35+02:00
Se referala faptul ca romanii sunt meniti sa populeze zona pustiita a Dunarii mai ales pentru a ocupa cat mai mult teritoriu si pentru a da nastere unei noi forte de munca mai ales in razboiul contra migratorilor.
1 5 1