Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T14:49:02+03:00
O furnica mers in prima zi 47de m si in a doua zi 28 de metri. Dar si-a pierdut o graunta pe drum si s-a intors 17m pentru a o recupera. Cat a mers furnica?

(47m+28m)-17m=
75-17=58 metri
ar fi trebuit doar ce am scris acolo
dar iti multumesc
o voi scrie pe acesta
ok :D
2014-05-14T14:49:58+03:00
Un fermier are 47m de pamant in gradina.Mai cumpara de la un vecin 28m de pamant.Alt vecin mai gelos ii ia 17m din tot pamantul pe care il are fermierul. Cati m de pamant are acum fermierul?

(47+28)-17=
75-17=58m
2 4 2