Răspunsuri

2014-01-23T20:24:14+02:00
O dietă echilibrată din punct de vedere nutriţional pare să fie cea mai simplă metodă de a slăbi în sezonul rece. Medicii nutriţionişti spun că pe timpul iernii sunt contraindicate dietele restrictive, deoarece acestea seacă organismul de nutrienţi şi slăbesc sistemul imunitar.Potrivit specialiştilor, în sezonul rece nu trebuie să lipsească din regimul zilnic vitaminele, mineralele, grăsimile „bune” şi proteinele. Câteva reguli de bază pentru cei care urmează o dietă în această perioadă:● Hidratarea este estenţială şi în sezonul rece. Aceasta ajută la eliminarea toxinelor din organism acumulate în perioada sărbătorilor de iarnă, dar şi la accelerarea arderii grăsimilor. Medicii spun  că dac[ vrei s[ scayi ]n greutate trebuie să bei zilnic opt pahare de apă pe zi.● Supele de pui sau de legume sunt ideale în cazul persoanelor care vor să ţină regim. Acestea sunt bogate în vitamine şi minerale. Carnea de pui este o sursă ideală de proteine de înaltă calitate. Atenţie însă, evitaţi aripioarele şi copănelele, acestea au un conţinut ridicat de grăsimi „rele”.● Micul dejun trebuie să fie bogat în carbohidraţi. Optaţi pentru ouă fierte sau prăjite, asezonate cu câteva felii de brânză şi o roşie. De asemenea, la prima masă a zilei cerealele integrale sau două felii de pâine neagră cu şuncă şi brânză sau caşcaval ar putea fi o altă variantă de mic dejun. Dimineaţa este indicat să beţi o cană de ceai negru sau o ceaşcă de cafea. Aceste băuturi conţin cofeină, substanţă care ajută la arderea depozitelor de grăsime.● La masa de prânz puteţi opta pentru o supă sau pentru o porţie de peşte făcut la grătar, la care puteţi asezona legume înăbuşite. Legumele, pe lângă vitamine şi minerale, mai conţin şi fibre ce ajută la accelerarea tranzitului intestinal lent şi la diminuarea senzaţiei de balonare. Pieptul de pui poate fi şi el o variantă bună pentru a doua masă a zilei.● Pentru cină alegeţi întotdeauna ceva uşor. Organismul nu mai are putere să digere alimente după ora 19. Dacă mâncaţi după această oră riscul să vă îngrăşaţi sau să sabotaţi dieta este ridicat. O salată asortată şi cu peşte la conservă ar putea fi o cină ideală pentru o persoană care vrea să slăbească. La masa de seară renunţaţi la pâine. Un iaurt simplu, care are un conţinut scăzut de grăsimi, cu mămăligă poate fi o altă soluţie pentru cină.● Fructele nu trebuie uitate, mai ales că acestea conţin vitamine esenţiale pentru arderea depozitelor de grăsimi. Evitaţi să mâncaţi fructe după ora 18, pentru că au un conţinut ridicat de zahăr. Preferaţi-le pe post de gustări. Grapefruitul, portocalele, mandarinele sunt ideale, deoarece ajută la întărirea sistemului imunitar, iar kiwi, mango şi ananasul conţin grăsimi „bune”.● Renunţaţi la zahăr. Beţi ceaiul neîndulcit. Optaţi pentru miere atunci când vreţi să îndulciţi ceaiul şi pentru lapte în cazul cafelei. Evitaţi sucurile acidulate şi alcoolul.  Aceste băuturi au un conţinut ridicat de kilocalorii.  Trebuie  respectat  in  masura  in  care  corpul  vostru  suporta!!!!