Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T13:32:15+03:00
Eu cred ca acei oameni sunt invidiosi ca nu pot face acel lucru.

Comentariul a fost şters
ce intrebare?
nu e nici una
eu am un anual cu aceasa lectie si nu este nici o intrebare
nu mai trebui dar va multumesc forte mult
2014-05-14T14:32:57+03:00


eu zic ca nu ar trebui sa ne laudam cu ceva ce noi nu putem face.eu nu sunt de acord cu aceste persoane.


trebuie sa folosesti un studiu de caz.... poate o intamplare din care reiese ceea ce crezi tu despre acei oameni... care se lauda cu ceva ce nu pot face