Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T11:56:17+03:00
 - Hei... floare de soare eu sunt mai delicata ca tine , a spus floarea de camp ! 
 - Dar eu sunt mai inalta ca tine floare de camp si sunt folositoare . In fiecare an oamenii ma culeg datorita semintelor gustoase pe care le fac . In schimb tu ? Cu ce esti de folos ?
- Eu ...sunt cel mai frumos lucru de pe lumea asta ! 
- Nu esti deloc  frumoasa . Cel mai frumos lucru de pe pamant si din univers este soarele. Oh... frumosul soare ... craiul meu !!!!
1 5 1
2014-05-14T12:10:25+03:00
Intr-o zi torida de vara,o biata floricica de pe camp se gandea si se tot gandea daca floricicai din solar ii este mai bine decat ei.striga la ea si-i spuse...
-tu......e frumos la tine acolo?
floarea din solar ii raspunse....
-sa stii tu,ca nu-i asa de bine.intadevar,sunt ingrijita bine si de asta nu ma plang,dar sunt singura si trista.
-as vrea eu sa te inveselesc dar din pacate nu pot.....raspunse floarea de pe camp.
-vreau sa vii si tu in solar.fate mai frumoasa ca sa te vada stapanul casei si sa te i-a sa te ingrijeasca si sa te aduca la mine.
    as si facu.stapanul casei o luase si o puse in solar,iar de atunci nu a mai fost trista niciuna si au devenit cele mai bune prietene.
SFARSIT........