Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T12:03:11+03:00
Ai putea alege,spre exemplu,o tema legata de promovarea nemeritata a non-valorilor,utilizand in cadrul fabulei personaje parvenite,caracterizate de ipocrizie.In sprijinul ideii de actualitate a acesteia apar urmatoarele argumente,cum ar fi existenta mesajului temei la nivel avansat,in fiecare domeniu,lucruri ce se petrec intr-o maniera continua,in ciuda faptului ca fenomenul este alarmant si intregeste tabloul haosului actual ce ne inconjoara iremediabil. Tema moravurilor,de asemenea omniprezenta,indiferent de incadrarea in timp si ar mai putea fi tema legata de dorinta impunerii suprematiei,in concordanta cu mandria,regasita astazi,de altfel,cam pretutindeni,incadrandu-se asadar in ideea de actualitate. Sper sa te ajute.
2 5 2
2014-05-14T12:05:40+03:00
i putea alege,spre exemplu,o tema legata de promovarea nemeritata a non-valorilor,utilizand in cadrul fabulei personaje parvenite,caracterizate de ipocrizie.In sprijinul ideii de actualitate a acesteia apar urmatoarele argumente,cum ar fi existenta mesajului temei la nivel avansat,in fiecare domeniu,lucruri ce se petrec intr-o maniera continua,in ciuda faptului ca fenomenul este alarmant si intregeste tabloul haosului actual ce ne inconjoara iremediabil. Tema moravurilor,de asemenea omniprezenta,indiferent de incadrarea in timp si ar mai putea fi tema legata de dorinta impunerii suprematiei,in concordanta cu mandria,regasita astazi,de altfel,cam pretutindeni,incadrandu-se asadar in ideea de actualitate. Sper sa te ajute.