Scoatetimi si mie va rog predicatele di textul acesta...
A sost o data un imparat.Acesta avea trei fete.Pentru ca era vaduv amarat,aruncasera toata dragostea lui asupa feelor sale.
Intr-una din zile,imparataul a intrebat-o pe fata cea mare:
-Fata mea,cum ma iubesti tu pe mine?
-Cum sa te iubesc,tata?Eu te iubesc ca mierea,raspunse ea,fiindca ar fi vrut sa creada imparatul ca ea il iubea cel mai mult.

2

Răspunsuri

2014-05-14T11:09:59+03:00
A sosit,avea,era,aruncasera,a intrebat-o,ma iubesti,iubesc,te iubesc,raspunse,ar fi vrut,sa creada,il iubea.FII ATENTA LA ORE.
DACA TI-AM FOST DE FOLOS DA-MI TREI STELE SI CEL MAI BUN
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T11:10:11+03:00
A fost, avea,era , aruncasera, a intrebat, ma iubesti, te iubesc, te iubesc, ar fi vrut, sa creada, iubea
1 5 1