Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T11:09:15+03:00
Plantele cresc in jurul nostru.Exista mai multe feluri de plante .Copacii,iarba si florile sunt plante.Legumele si fructele sunt parti ale plantelor.Frunza este o alta parte a plantei .Plantele au culori,forme si dimensiuni diferite .Oplanta poate fi la fel de inalta cat o casa sau la fel de mica precum un deget.Plantele sunt peste tot.      Toate plantele au radacini,tulpini si aproape toate au frunze.Ele isi prepara singure hrana cu ajutorul soarelui.Toate plantele elibereaza oxigen inapoi in aer.Toate au nevoie de lumina,apa si aer ca sa creasca.    (SPER CA AM AJUTAT,)
............PE TOATE PLANETELE EXISTA VIATA............ ?!
NORMAL CA NU!!!!!!!!!!!
2014-05-14T11:11:01+03:00