Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T10:52:42+03:00
Intrebarea este cum ma imbrac azi
si cum e cea corecta?
Intrebarea este cum ma imbrac azi
pai dupa ce ai modificat-o da
....Mi-am dat seama macar.
e ok
2014-05-14T12:07:05+03:00
Cum mananc.
cum ma imbrac.
carei baiul RAMONA23?spunemi te rog
imi spui.........vreau sa stiu
hai spunemi odata..............sau nu vrei...............sau nu ai avut treaba cu mine...............spune-mi ca sa stiu si sa nu te mai deranjez.....................SPUNE-MI..........SPUNE-MI
te-am corectat fiindca nu ai facut propozitia cum trebuie, de ce sa lasam gresit?
atunci spune-mi propozitiile corecte...