Răspunsuri

2014-05-14T10:11:42+03:00
Pai, + in fata parantezei lasa semnele din paranteza la fel. Adica nu le schimba. 
Comentariul a fost şters
Cu placere!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
care semn copile?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T10:11:57+03:00
Depinde. daca ai tot un rezultat posititv ca rezultatul parantezei nu face nimic. 
Dar daca paranteza iti da minus, atunci + cu -= minus.

Exemplu +(5+3)=+8
+(2-5)=+(-3)=-3
+ in fata parantezei schimba toate semnele din paranteza :)
Mersi!
Defapt, + in fata unei paranteze nu schimba niciun semn.
Asta asa e Mihia, se pare ca cineva nu a fost atent la ce am scris mai sus
Nu schimba semnele din paranteza, pe cand minusul schimba semnele tuturor termenilor din paranteza.