Răspunsuri

2014-05-14T10:04:35+03:00
Descrierea subiectiva este descrierea care iti da date exacte despre un anumit loc, lucru sau despre o persoan
Asta-i descriere obiectiva..ce spui tu
Vrei sa iti dau un exemplu?
nu.. stiu deja ca e obiectiva ce imi spui tu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T10:09:32+03:00
Descrierea subiectiva este descrierea unei viziuni personale, ea transmite sentimente si trairi, apar multe figuri de stil si imagini artistice. Ea urmareste impresionarea cititorului.Se descrie la persoama intai, a doua si a treia.
1 5 1