Buna tuturor ! OFER 45 de pucte cine ma ajuta plizz!
Alcatuiti propoziti dezvoltate in care predicatele sa fie exprimate prin urmatoarele verbe si expresii:
a fulgui, a se intuneca, a se lumina ,este minunat ,este regretabil !
PLIZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-05-14T10:00:13+03:00
Sufletul mi se întunecă de tristete. Afara se luminează din ce in ce mai mult după ploaie. Mirosul angelic al florilor este minunat. Gestu făcut de el este regretabli.
Comentariul a fost şters
Gestul* si cu a se fulgui nu stiu
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T10:02:17+03:00
De dimineata a prins a fulgui in toate regiunile tarii.
La ora opt a inceput deja a se intuneca desi este vara.
Cu mult inainte de a se lumi na eu sunt deja treaz.
Ceea ce s-a intamlat este regretabil dar nu ireparabil.
sa fii totdeauna fericit si vesel, este minunat.