Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T09:50:35+03:00

statea: indicativ, imperfect

clocea:indicativ, imperfect

au iesit; indicativ, perfect compus

a aparut: indicativ, perfect compus

iesise: indicativ, perfect simplu

o ciupeau: indicativ, imperfect

a zburat: infinitive, prezent

intalni: indicativ, imperfect

seaman: indicativ, prezent

o cuprinse; indicativ, imperfect


Sper ca te-am ajutat!!

20 3 20
2014-05-14T10:15:05+03:00
Statea - mod indicativ, timp imperfect ;
clocea - mod indicativ, timp imperfect ;
au iesit - mod indicativ, timp viitor ;
am aparut - mod indicativ, timp viitor ;
iesise - mod indicativ, timp mai mult ca perfect ;
o ciupeau - mod indicativ, timp imperfect ;
a zburat: mod indicativ, timp viitor ;
intalni - mod indicativ, timp prezent
seamana - mod indicativ, timp prezent
o cuprinse - mod indicativ, timp mai mult ca perfect.

11 3 11
Dacă ţi-a fost de ajutor răspunsul meu apasă butonaşul "Mulţumesc" şi dacă vrei votează-l cu 5 steluţe şi dacă consideri că a fost corect marchează-l ca fiind cel mai bun ! :D
ms dar primul raspuns e reusit o sati dau multumesc si 5 stele atat