Ce fel de atribut este: "sora mea" in propozitia:
Bianca sora mea este invatatoare.

2
pronominal
Atribut apozitional: aduce informatii despre cineva si, de obicei, este despartit de restul propozitiei prin virgula sau semnul exclamarii!
Anne2001 mi-ai dat raspunsul cel mai bun, dar mi l-ai dat la rubrica de comentarii si nu pot sa apas pe butonul "Cel mai bun raspuns" . Daca-l mai scrii o data la raspunsuri, atunci te bifez. Iti multumesc.
Scuze!

Răspunsuri

2014-05-14T09:47:42+03:00
Atribut pronuminal !

Subiectul este "Bianca"
Atributul "sora mea" contine un substantiv si un pronume
Se poate spune ca e atribut substantival pronominal ?
Este Atribut Apozitional.
Atribut apozitional: aduce informatii despre cineva si, de obicei, este despartit de restul propozitiei prin virgula sau semnul exclamarii!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T10:03:50+03:00