Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T09:42:21+03:00
Andrei raspunde frumos .
Catalin a plecat la mare cu fratele sau .
David a spart mingea prietenului sau.

S-a privit prea mult in oglinda .
L-a vazut pe hot si nu a spus nimic .
S-au oprit brusc cand le-a iesit in cale un urs .

Primele 3 sunt cu subiect inclus 
Celelalte 3 sunt cu subiect subinteles .
Numai bine , sa ai o zi placuta
13 3 13
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
da
Comentariul a fost şters
2014-05-14T10:14:20+03:00
Motanul alearga dupa vrabiuta.
greierele canta linistitor.
dulgherul lucreaza lemnul.

nu mai are timp sa faca tema.
asteapta rabdator sa intre.
se recunosc dintr- o privire.
4 3 4