Răspunsuri

2014-05-14T09:20:22+03:00
A. -3x-3=2x+2-72          d.-5x+10=-8x+16
    -5x=73                        3x=6
    x=-(73:5)                     x=2
b.2x-2=3x+12               e.2x-6-15x-20=8x+4
   -x=14                            -21x=10
x=-14                                 x= - (10:21)

c.5x-10-7x-28=0              f.15x-21+8=16x-20-42
   -2x=38                           -x=75
    x=-19                              x=-75
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T09:37:55+03:00
a. -3(x+1)=2(x+1)-72
-3x-3=2x+2-72
-3x-2x=-3+2-72
-x=-3+(-70)
-x=73

b.  2(x-1)=3(x+4)
2x-2=3x+4
2x-3x=2+4
-x=6

c.5(x-2)-7(x+4)=0
5x-10-7x-28=0
5x-7x-10=28
5x-7x=38
-2x=38
x=-19
d.5(-x+2)= - 4 (2x-4)
-5x+10=-8x+16
-5x-8x=-10+16
-3x=6
-x=2
e. 2(x-3)-5(3x+4)=8x+4
2x-6-15x-20=8x+4
2x-15x-8x=6+20+4
5x=30
x=6
f. -3(-5x+7)+8=4(4x-5)-42
15x-21+8=16x-20-42
15x-16x=21-8-10-42
-x=-39
x=39

1 5 1