Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T07:52:38+03:00
       O lalea inchisa introdusa in apa calduta isi va deschide brusc petalele.
       Pur si simplu, cand am introdus-o in apa aproape i s-au dat petalele ,,peste cap'' fiind aproape lipite de codita. Am crezut ca n-o sa-si mai revina dar spre seara s-a inchis la loc. Altceva n-am mai obsevat.

                                          (experiment incercat :)  )
16 4 16
2014-05-14T11:38:11+03:00

o lalea inchisa care este introdusa intr-un vas cu apa calduta infloreste mai repede decat cea in mod normal.
6 4 6