DE PARCA NU AS FI STIUT ...ESTE O INTREBARE DE CULTURA GENERALA ADRESATA ...PENTRU A VA VEDEA CAPACITATEA SI A VEDEA DACA ACEST SITE ESTE PLIN DE OAMENI FARA PIC DE IDEE SAU DE OAMENI CARE AU PUTINA CULURA GENERALAAAAA...!!!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
cand te adresezi in spatiul public(si asta este acest site) trebuie sa-ti asumi responsabilitatea intrebărilor si comentariilor pe care le adresezi celorlalti si nu sa ai un comportament de copil de gradinita

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T18:00:47+02:00
2014-01-23T18:01:02+02:00