ma
(x-4)(x+2)/(x-6)(x+2)=(x-4)/(x-6) -> x=10
~_~Nu este asa dar in fine,acum nu stiu poate o fi si asa,dar in clasa a 8-a nu se face asa
Nu trebuie sa afli si x. Daca vrei sa imi dai un mesaj cu un id ceva sa iti exemplific..sau sa iti explic exact.
Vezi ca ti-am raspuns mai jos la ambele!

Răspunsuri

2014-01-23T17:58:22+02:00
B. x-1 supra x + 1 . si daca vrei iti explic cum faci.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T18:02:18+02:00
A.   \frac{(x+4)(x-1)}{(x+4)(x+1)} = \frac{x-1}{x+1}

B.   \frac{(x-4)(x+2)}{(x-6)(x+2)} = \frac{x-4}{x-6}

Cum ai raspuns asa? Adica nu rezolvarea ci raspunsul in sine..cu supra .
ai optiune de fractie cand dai raspunsul :P
Cand scrii raspunsul ai undeva semnul PI. Dai click pe semnul respectiv si iti alegi de acolo formulele care vrei sa le folosesti.
A. Multumesc frumos !