Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T22:55:42+03:00
Minunatele flori colorate au inflorit in gradina.
Comentariul a fost şters
Aaa
Micutii copii veseli nu au mai iesit in parc.
Comentariul a fost şters
Cu placere ! :)
2014-05-13T23:01:37+03:00
Frumoasa fata gingasa este in casa.  ( Adj+Subiect+Adj+Pred.+CCL )  
Si negativa: Gingasele flori albastre nu sunt in gradina. ( Scuze , am uitat de prop. negativa)