Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T17:51:48+02:00
Daaa  face parte din cele 10tari ale Europei Centrale
da
Da da da da da ...:))))) multumesc Drakon si Emanuela
Cu placere!
Da
Romania apartine Europei de Sud-Est!
  • Utilizator Brainly
2014-01-23T17:52:54+02:00
Mai exact e la intersectia zonelor Europa Centrala si Europa de Sud-Est.Poate fi considerata ca facand parte din ambele.
2 4 2