Cine stie niste carti bune? Sa nu fie cu vampiri sau chestii de genul...sa fie normale, interesante si frumoase!

2
Laleaua neagra o carte foarte interesanta
O sa o o citesc daca zici ca este asa de superba :)

Răspunsuri

2014-05-13T22:17:17+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T22:17:56+03:00
Iti recomand Ciresarii( sunt 5 volume) sunt foarte frumoase si palpitante. Ai sa vezi ca nu le vei mai putea lasa din mana.
eu recomand cartea E fiica mea .. de Polina Boiseanu
Sau Jane Eyre de Emily Bronte sau La rascruce de vanturi de Charlote Bronte. Poate iti va placea si Mandrie si Prejudecata de Jane Austin. Astea fac parte din literatura engleza, dar sunt foarte frumoase.
Am citit primele 2 volume din Ciresarii si sunt superbe si nu am apucat sa le citesc si pe celelalte. Dar sunt sigura ca sunt geniale si celelalte.
Poate o sa le incerc si pe acestea