caracteristicile unui diftong:
─ reprezintă un grup constituit din două sunete: o vocală + o semivocală sau o semivocală + o vocală;
─ sunetele care alcătuiesc un diftong sunt pronunţate într-o silabă (printr-un singur efort expirator, printr-o singură deschidere a gurii).
─ după structură diftongii sunt de două feluri: V + SV (paĭ) sau SV + V (ĭar-nă);
floare
miel
aha
coasa

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T17:45:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Broasca este diftong cu oa.

2014-01-23T17:47:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mai, icoană, iar, dau.