Daca la teza mi-a spus sa fac o compunere numita: lumea perfecta vazuta prin ochii copiilor si am scris ca ,copii au o puritete pe care la o anumita varsta o pirde si am dezvoltat mai multe informatii pe tama asta si am mai spus ca la un moment dat copilul devine adult si este aprofundat in munca stres si oboseala e bine? va rog ajutati-ma


2

Răspunsuri

2014-05-13T21:45:41+03:00
Nu,era vorba despre cum ar arata lumea perfecta in ochii copiilor nu cum sunt copiii
nustiu dar oricum mersi o sa o inteb si pe profa maine
Maine am teza la R si capu ma dore n-ui bai ca calyu o murit pa drum
tu ai vreo nelamurire sa te ajut?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T21:46:08+03:00
Da, e foarte bine. La asta cred ca se referea, la puritatea pe care copiii o au in copilarie si totul este perfect pentru ei in acea perioada
Nu,nu e bine. Era vorba despre lumea perfecta! Nu despre ce ai zis tu -_-
mersii