Răspunsuri

2014-05-13T20:33:55+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T20:38:59+03:00
      Desprinderea de continent si izolarea au facut ca acest continent sa fie atat de original. Fauna si vegetatia au ramas aproape primitive. Din cauza izolarii pradatorii au fost putini iar ele nu au fost nevoite sa evolueze prea mult.
      O alta cauza este vechimea - Australia este cel mai vechi continent. Asta a dus la forme geologice spectaculoase.
4 3 4