Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T20:11:57+03:00
Deja e noapte iar luna a aparat pe bolta cereasca impreuna cu suratele sale stelele care ne lumineaza drumul spre viitorul nostru.Un vint adie usor si abia se aude.Un glas tremurator de lup se aude pe o stinca mai indepartata iar in mijlocul padurii un iaz oglindeste imaginea feerica a lunii care ne saruta pe obdraji noaptea cu lumina sa orbitoare.Ea ascunde multe taine nedescoperite si ele nici nu vor fi descoperite deoarece omul nu poate descoperi frumosul in lucruri la prima vedere asa de simple.O lumina delicata cade pe iazul cristalin de parca o zina s-ar trezi noaptea si ne vegheaza planeta desi ocupa doar o parte a zilei ea ramine un lucru inca neinteles de catre lumea inconjuratoare.
sper ca te-am ajutat..))

aveti esee sau compuneri spuneti imi plaxc foarte mult
:))) daca mi-ar place si mie.... eu sunt cls.7, dar mi-a trebuit pentru fratele meu :D
:))
dat tia placut?
da... e buna!!
2014-05-13T20:28:27+03:00
Luna Padurii

       In curand va veni ,,Luna Padurii''. Cu aceasta ocazie scoala noastra a hotarat sa organizeze o campanie de plantare a unor puieti in parcul de langa scoala. Cu ajutorul parintilor am reusit sa gasim si cativa donatori. Acesti agenti economici se vor ocupa de procurarea puietilor si a instrumentelor de sapare.
      Elevii scolii noastre vor desena si vor scrie pe carti postale mesaje de constietizare a populatie pe care le vom imparti trecatorilor din acea zi. 
       Este prima noastra campanie de acest gen, dar ne-am propus sa repetam acest lucru in fiecare an. Suntem constienti ca ,,cu o floare nu se face primavara'', dar poate vor mai fi si altii care ne vor urma exemplul.
       Orasul este al nostru, trebuie sa avem grija de el si sa-l facem mai respirabil. Sunt mandru de gestul meu si cu siguranta voi mai participa si la alte voluntariate de-a lungul vietii mele.