Răspunsuri

2014-05-13T20:00:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
bradul este un simbol important al batranului anotimp,iarna. Acest element de culoarea verde inspira privitorului incredere si relaxarea psihica a acestuia, de asemenea este singurul element din natura care rezista persistent tuturor vremurilor pline de greutate
Este copiat!
Sa-ti fie rusine tie si a celorlalti care fac acest lucru.Drept urmare ai fost raportat si punctele iti for fi luate!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T20:06:10+03:00
Bradul are culoarea verde este un copac conifer....
El este simbolul iernii pentru ca toata iarna el este verde si frumos...
Bradul mai este simbolul puterii si al vesnicii
DACA TEAM AJUTAT MARCHEAZA TE ROOOG CA CEL MAI BUN RASPUNS


10 3 10