Ce rol are virgula in structura - sunt cioplitor in piatra, ii raspunde baiatul...

2
ok..dar mai concret?
ce anume
pai asta nu e o propozitie individuala, face parte dintr-un text
baiatul ii spune ca este cioplitor in piatra si se pune virgula pentru ca mai vroia sa spuna ceva dar sa oprit la "sunt cioplitor in piatr" sper ca te-am ajutat
mersi cristinaursule...ai avut dreptate

Răspunsuri

2014-05-13T20:00:16+03:00

urmeaza dupa un substantiv in cazul vocativ si in plus dupa ea urmeaza o constructie incidenta
vocativ???
stiam ca desparte ceva de ceva..dar nu.mi amintesc
Ca regulă de poziționare, virgula stă lipită de cuvântul anterior și separată cu un spațiu de cuvântul următor . Ca și celelalte semne de punctuație, rolul virgulei este de a evidenția structura unei propoziții, ușurând astfel cititul. Totodată, virgula ajută la clarificarea înțelesului frazei, evitându-se ambiguitățile. De exemplu, în frazele următoare, prezența virgulei schimbă cu totul semantica, cele două având chiar înțelesuri opuse: Nu vreau să pleci.
Nu, vreau să pleci.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T20:01:34+03:00
Este o fraza . Si deacea  in propozitie sa pus virgula dar ea mai inlocuieste : ( doua puncte ) 
Ca regulă de poziționare, virgula stă lipită de cuvântul anterior și separată cu un spațiu de cuvântul următor . Ca și celelalte semne de punctuație, rolul virgulei este de a evidenția structura unei propoziții, ușurând astfel cititul. Totodată, virgula ajută la clarificarea înțelesului frazei, evitându-se ambiguitățile. De exemplu, în frazele următoare, prezența virgulei schimbă cu totul semantica, cele două având chiar înțelesuri opuse: Nu vreau să pleci.
Nu, vreau să pleci.