Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T19:46:26+03:00

si -conjunctie coordonatoare copulativa

copiii-substantiv comun

aratau-verb predicativ

cu-prepozitie

mainile-substantive comun

inspre-prepozitie compusa

el-prounume personal

multumesc!
cu placere
la cuvantul SI ,imi poti da alt termen,nu am invatat inca conjunctiva coordonatoare copulative,te rog,multumesc!
2014-05-13T19:47:43+03:00
SI -CONJUNCTIE
copiii- substantive
aratau- verb(predicat verbal
cu-prepozitie
mainile-substantiv
inspre-adverb
el-pronume