Răspunsuri

2014-05-13T19:43:00+03:00
Epitetul este o figura de stil care are insusirir deosebite ale obiectelor sau actiunilor, prezentandu.le intr.o lumina noua. Ex. : soare zambitor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T19:43:53+03:00
Ca sa intelegi cat mai bine 
epitetul este format din grupul nominal subs.+adj.
Ape cristaline
Def epitetul este figura de stil in care obiectele......sunt infrumusetate.
Te rog po-ti sa apesi pe butonul,marcheaza cel mai bun,deoarece imi maitrebuie unu pana sa ajung la maestruuuuu
3 5 3