Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T19:39:34+03:00
Notam pasarile cu p si oile cu o
o+p=120 => o=120-p
2p+4o=298 => 2p+4(120-p)=298
2p+480-4p=298
-2p=-182
p=91 => o=29
Am o intrebare daca nu te superi; 2p+4o=298 de unde l-ai luat pe 2p si pe 4 o
pai o pasare are 2 picioare si o oaie are 4
:))
2014-05-13T19:40:40+03:00
X-nr oi
y-nr pasari

x+y=120 |-2
4x+2y=298

-2x-2y=-240
4x+2y=298
.................
2x/ =58
x=29
y=91
3 4 3