Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-13T19:37:50+03:00
Exemple : " intuneric mandru " -> " mandrul intuneric " 
" ochii sclipitori " -> " sclipitorii ochi "
Este figura de stil care consta in abaterea de la topica 
propozitiei cu scopul de a scoate in evidenta profunzimea ideilor si a sentimentelor sau de a sublinia anumite insusiri ale personajelor. 

2014-05-13T19:38:05+03:00
 Schimbare a ordinii obișnuite a anumitor cuvinte în frază (pentru a obține efecte stilistice
Este figura de stil care consta in abaterea de la topica
propozitiei cu scopul de a scoate in evidenta profunzimea ideilor si a sentimentelor sau de a sublinia anumite insusiri ale personajelor. 
exemple :  Frumoasa fata. Normal spui fata frumoasa, dar deja cand spui frumoasa fata e inversiune. 
daca team ajutat marcheaza te rog ca cel mai bun raspuns