Răspunsuri

2014-05-13T19:25:57+03:00
Conversiune. Exemplu:din adjectiv in adverb:rau lin-raul curge lin.
nu inteleg??? :))
aaaaa...gata ms
totusi...imi poti explica?
N-ai pentru ce :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T19:29:28+03:00
Schimbarea clasei gramaticale (conversiunea) ca si derivarea si compunerea este un mijloc intern de imbogatire a vocabularului.Cuvintele isi pot schimba clasa gramaticala transformandu-se astfel in alte parti de vorbire.
exemplu:Vara este anotimpul meu preferat.
             La mare ma duc vara.
Substantivul vara s-a schimbat in adverb in a doua propozitie.

5 4 5