a) Ai fost cu fratele tau la film . Tie ti-a placut filmul , lui nu i-a placut . Cand va-ti intors acasa tatal vostru v-a intrebat cum a fost filmul . Cum a decurs dialogul ?

b) Trebuie s-o convingi pe mama ta sa-ti dea voie sa mergi in excursie . Sora ta te sustine , dar bunica ta e suparata pe tine si nu e de acord . Cum se va desfasura dialogul ?

2

Răspunsuri

2014-05-13T19:30:28+03:00
Mama terog , permitemi .
Nui da voie .Nu a meritat  bunica 
Mamamaaaaaaaamama terog :( 
Da mama dai voie . sora
Cei asculti pe dinsii ? bunica
Bine iti permimt , dar cu o conditie /mama )
Da orice 
Ma vei ajuta 2 saptemini cu lucru gospodaresc (Mama.)
Bine 
De ce iai permis ?(Bu..)
Trebuie sa mai vada lumea , nu mai  incasa sta  (MAMa)
Cind eram eu nu era asa ( Bu..)
scz dar nu am inteles nimic din ce ai scris
ce anume ?
tot ce ai scri nu am inteles
scuze dara !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T19:35:24+03:00
A)TATA....   -ei , cum a fost filmul....
FRATELE......- nu mi-a placut filmul nu e genul meu. era prea trist
(eu voi fi deacord cu decizia fratelui ca fimul nu a fost frumos ca sa nu se supere si sa nu apra o certa intre noi spun:)
EU.....-da nici mie nu prea mi-a placut a fost cam plictisitor
TATA....-nu va deprimati va dau bani sa va cumparati alte bilete la alt film....
b)EU.....-mama imi permiti sa plec intr-o excursie impreune cu clasa mea dar bunica nu este deacord te rog fii macar tu deacord
MAMA....-dar ficulito,bunica e mai invirsta si are mai multe intelepciune ar trebui sa o asculti...
EU....-dar imi doresc nespus de mult. poate o convingi tu?
MAMA....-in nici un caz rezolva tu situatia. dar daca iti voi permite bunica va fi suparata..
SORA...-bunico nu fi asa de cruda permitei si nu fi suparata ea promite ca te va asculte mai mult de azi inainte
EU....-da da promit
BUNICA...-dar scumpa nepotica sa fii atente
EU....-iti multumesc bunico. va multumesc la toate.