ajutatima la un ex alege un cuvint cu functia de complement pentru urmatoarele propoziti
intra vulpea...
(agale,roscata,alearga)


se zaresc ramuri...
(pletoase,in luminis,noi)


i-am telefonat...
(politicos,lui Dinu,nu raspundea)

2
intra vulpea roscata se zaresc ramuri noi i-am telefonat politicos

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T18:56:09+03:00
Intra vulpea agale

se zaresc ramuri in luminis

i-am telefonat politicos lui Dinu   (politicos-CCM, lui Dinu-CI)
3 4 3
2014-05-13T18:57:41+03:00
Intra vulpea agale.
se zăresc ramuri in luminis.
i-am telefonat lui Dinu.
intra vulpea roscata se zaresc ramuri noi i-am telefonat politicos sper ca team ajutat