Dintr-un numar se scade 2,rezultatul se ridica la patrat,iar noul rezultat se scade patratul numarului initial marit cu 1 si se obtine opusul numarului 1.aflati numarul

2
mie mi-a dat ca numarul este 5 , dar nu cred ca e bine .

Răspunsuri

2014-05-13T18:49:44+03:00
Ajutama te rog mult si te voi ajuta si eu pe tine
Capacitatea unui bazin este de 32000 l de apa. Bazinul are forma unui cuboid la baza caruia se afla un patrat cu latura de 4m. Aflati adancimea bazinului.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T18:53:12+03:00
(x-2) la patrat - x - 1 = -1
x la patrat - 4x + 4 - x la patrat - 1 = -1
-4x + 3 = -1 / - 3 
-4x = -4 / : (-4)
x = 1 .

R: Numarul initial este 1.

2 5 2