Pe terasa unei cofetarii sunt 10 scaune sub forma de cuboid.Pe fiecare fata care se vede sunt aplicate cate 4 embleme ale cofetariei.
Cate embleme sunt in total?

2
Este pentru varul meu de calasa a III a

Răspunsuri

2014-05-13T18:45:40+03:00
40 de embleme sunt in total 4 ori 10 = 40 asta e raspunsul

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T18:45:57+03:00
Cuboidul are 6 fete
4*6=24 embleme pe un singur cuboid
24*10=240 embleme in total