Răspunsuri

2014-05-13T18:44:09+03:00
Unul pozitiv: te tine la curent cu ce e nou
negativ: arata pas cu pas ce s.a intampla in acea situati ( adica unele lucruri nu ar trebui sa fie aratate ) 
cred :*
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T18:45:31+03:00
Aspecte negative :
     - ne poate influenta negativ
     - putem sa ramanem cu traume
     - unele stiri ne inavata sa ne comportam urat
Aspecte pozitive :
     - vedem ce este nou in lume
     - ne amuzam uneori :))
    sper ca te-am ajutat :)
2 5 2